برای نخستین بار در ایران

راه اندازی خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ی ناشنوایان

راه اندازی خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ی ناشنوایان ما دیجیتال: ایرانسل برای اولین بار در ایران، خدمات پیشتیبانی ویژه‌ی ناشنوایان ارائه نمود. مراسم راه اندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» بامداد چهارشنبه 9 مهر ماه 1399، همزمان با روز جهانی ناشنوایان اجرا شد.


به گزارش ما دیجیتال به نقل از ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در امتداد مسؤولیت اجتماعی خود، برای اولین بار در ایران، این امکان را فراهم نموده تا مشترکان ناشنوا بتوانند بوسیله ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت نمایند.
این خدمات هم اکنون به صورت آزمایشی ارائه شده و در آینده‌ی نزدیک، امکان ارائه‌ی آن به تمام جامعه‌ی ناشنوایان وجود خواهد داشت.
این مراسم با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه‌ی ناشنوایان و تعدادی از اصحاب رسانه، در مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل برگزار و به صورت زنده از اپلیکیشن لنز ایرانسل پخش گردید.
مدیرعامل ایرانسل در این مراسم طی سخنانی، ضمن تبریک روز جهانی ناشنوایان به جامعه ناشنوا و کم شنوای کشور، اظهار داشت: نام گذاری این ایام، در واقع بمنظور گرامیداشت و یادآوری به همه اقشار جامعه، نسبت به این مساله است و امروز که روز جهانی ناشنوایان است، طبیعتاً به ما یادآوری می کند که مسؤولیت ما در قبال این بخش از جامعه چیست تا در خلال همه فعالیتهای جاری کسب و کارمان، وقت بگذاریم و اهمیت دهیم و منابع لازم را برای توسعه‌ی خدمات این بخش از جامعه صرف نماییم.
ایشان در ادامه با اشاره به پیشگامی ایرانسل در توسعه‌ی خدمات نسل جدید تلفن همراه در کشور، همچون نسل های سوم و چهارم تلفن همراه، شکسته شدن سد انحصار در این مورد و فراهم شدن زمینه برای ارائه‌ی خدمات نوین را ماحصل تلاش مجموعه‌ی کارکنان ایرانسل دانست و ابراز امیدواری کرد که با توسعه‌ی نسل پنجم تلفن همراه با پیشگامی ایرانسل، امکان ارائه‌ی هر چه بیشتر خدمات نوین به تمام مشترکان ایرانسل فراهم گردد.
عباسی آرند اضافه کرد: با توسعه‌ی پرشتاب فناوری، حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در زمره‌ی حوزه هایی است که متناسب با شرایط جامعه، در حال توسعه است و ظرفیت هایی را فراهم می آورد تا قسمتی از آحاد جامعه که دارای محدودیت هایی هستند، نیز خدمات لازم را دریافت نمایند.
وی ادامه داد: جامعه‌ی عزیز ناشنوایان، شاید در ظاهر محدودیتی در قسمتی از حواس پنجگانه داشته باشند، ولی در عمل توانمندی های بیشتری در سایر حوزه ها دارند و ما امروز تلاش می نماییم تا با راه اندازی خدمات ویژه‌ی این عزیزان، قسمتی از محدودیت ها را برطرف نماییم تا ناشنوایان و کم شنوایان عزیز هم بتوانند توانمندی خودرا در بستر جدید، بیش از پیش به کار گیرند.
مدیرعامل ایرانسل اظهار داشت: معمولاً کسب و کارهای خصوصی و دولتی، اهتمام دارند در کنار خدمات اصلی، خدماتی را هم در حوزه‌ی مسؤولیت اجتماعی عرضه کنند و الان شرکت های پیشرو در دنیا، این مساله را در تمام رده های سازمان مطرح کرده اند.
در کشور ما هم جا دارد که کسب و کارهای بزرگ، خدمات خودرا طوری گسترش دهند که آحاد جامعه بتوانند از این خدمات استفاده کنند. ایرانسل هم در این حوزه، به سهم خود، در حوزه‌ی مسؤولیت اجتماعی شرکتی، خدمات مختلفی را به جامعه ارائه کرده است.
وی با اشاره به اینکه خدمات ویژه‌ی ناشنوایان ایرانسل، هم اکنون به صورت آزمایشی ارائه شده است، تاکید کرد که با دریافت بازخوردها، در ۱۳ آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان، این خدمات به صورت دائمی ارائه می شود.
عباسی آرند با بیان آمادگی ایرانسل برای انتقال تجربه و نیز در دسترس قرار دادن این نوع از خدمات به سازمان های خدمات عمومی و سایر شرکت های متقاضی، ابراز امیدواری کرد که در کشور، امکان ارائه‌ی خدمات شایسته و قابل قبول در همه‌ی ابعاد، برای اقشاری که در ظاهر دارای محدودیت هستند، فراهم گردد تا هیچ قشری احساس کمبود و تفاوت در دریافت خدمات نداشته باشد.
مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد: مسلماً توسعه و گسترش هر چه بیشتر خدماتی از این قبیل، نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش ایرانسل و سازمان بهزیستی کشور است.
به علت همزمانی با برنامه های روز ملی ناشنوایان، امکان حضور مدیران محترم این سازمان در مراسم امروز فراهم نشد. توسعه‌ی این گونه خدمات را در چارچوب کارگروه های مربوطه در تعامل با سازمان بهزیستی، پیگیری خواهیم کرد.
او همینطور در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران حاضر در مراسم، اظهار داشت: ایرانسل از نظر فنی این آمادگی را دارد تا خدمات ارتباط با مشتریان خودرا بطور کامل به صورت ویدیویی ارائه دهد؛ ولی طبعاً اولویت در این حوزه با قشر ناشنوا است، برای اینکه به علت استفاده از زبان اشاره، ناگزیر به استفاده از بستر ویدیویی هستند.
در این مراسم، همین طور در سخنان مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان و مهندس امین سرتیپی، مدیر ارشد سرمایه گذاری اجتماعی ایرانسل، ضمن تشریح جزئیات و پروسه ارائه‌ی خدمات به جامعه‌ی ناشنوا، بر این نکته تاکید شد که هم افزایی و ارتباط با انجمن ها و سازمان های مردم نهاد، می تواند اتفاق خوبی را در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات با همه‌ی اقشار جامعه رقم بزند.


آقای حامد عابدین زاده، رئیس هیأت مدیره‌ی «انجمن خانواده‌ی ناشنوایان» نیز با سپاس از ایرانسل و دکتر عباسی آرند برای ارائه‌ی این خدمات ویژه، ابراز امیدواری کرد که سایر سازمان ها هم در این حوزه از ایرانسل الگوبرداری کنند.


همین طور خانم محبوبه‌ی حلاجیان، مدیر کمیته‌ی بانوان «شبکه‌ی ملی ناشنوایان ایران»، ضمن سپاس از ایرانسل برای ارائه‌ی خدمات ویژه‌ی ناشنوایان، پیشنهاد کرد که ایرانسل خدماتی را فراهم آورد تا مترجمان ویژه‌ی ناشنوایان بتوانند در هنگام ارائه‌ی خدمات مختلف اینترنتی، بعنوان دستیار این قشر از جامعه در دسترس قرار گیرند.


در بخش پایانی این مراسم، با حضور مدیرعامل ایرانسل و نمایندگان جامعه‌ی ناشنوایان، خدمات مشتریان ایرانسل، ویژه‌ی ناشنوایان، به صورت آزمایشی راه اندازی شد و یکی از مشترکان ناشنوا، بوسیله ارتباط ویدیویی با کارشناسان ایرانسل، پشتیبانی لازم را دریافت کرد.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1399/07/11
14:34:13
5.0/5
1614
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات