روش های تبلیغاتی موثر برای نامزدهای مجلس یازدهم

روش های تبلیغاتی موثر برای نامزدهای مجلس یازدهم ما دیجیتال: این روزها مسئولان تبلیغات كاندیدای محترم مجلس یازدهم به دنبال راهی پربازده برای تبلیغات خود هستند. در ادامه بهترین روش برای تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم بررسی شده است.



بر طبق آمار در سال 94 (دور قبلی انتخابات مجلس) بیشتر از 200 میلیون پیامك انتخاباتی ارسال شده است. همین طور باتوجه به تحقیقات انجام شده بیش تر مردم بوسیله تبلیغات محیطی و پیامك انتخاباتی با نماینده خود آشنا شده اند و بیشتر افراد در حین درج نام و كد نماینده به پیامك های خود رجوع كرده اند. اما ارسال پیامك تبلیغاتی اصول و قوانینی دارد كه باید مورد توجه قرار گیرد تا موثر باشد. در ادامه این قوانین بررسی شده است:
برخی نكات و قوانین ارسال پیامك انتخاباتی ارسال پیامك انتخاباتی در ساعات مناسب: برای جلوگیری از تبلیغ منفی و باتوجه به ترافیك بالای ارسال در روزهای انتخابات بهتر است كه بین ساعت ۸ بامداد تا 10 شب پیامك ارسال شود. ارسال پیامك انتخاباتی در زمان هایی كه توسط مراجع دولتی تعیین می شود؛ یعنی زمان مجاز برای تبلیغات مهم می باشد. استفاده از نام كامل كاندیدا در ابتدای پیامك انتخاباتی: برای اینكه ممكنست كه پیامك تا اختتام توسط گیرنده خوانده نشود. ارسال پیامك انتخاباتی به محدوده مورد نظر یا شهر خاص: مثلا اگر انتخابات شورای شهر است، فقط به شهری كه در آن فرد كاندید شده است، پیامك ارسال شود. استفاده از شماره پیامكی كوتاه تر برای ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان: لازم به ذكر است كه داشتن یك شماره پیامكی كوتاه تر در كیفیت ارسال تاثیری ندارد.
تحقیقات دیگری از آن حكایت می كند، وجود یك اتاق فكر از متخصصان و اطرافیان نامزد انتخاباتی می تواند موجب تولید محتوایی شود كه روی مردم بیشترین تاثیر را بگذارد. بدین جهت با زمان بندی دقیق، متن موثر و روش های تبلیغاتی موثر كه موجب آشنایی بیشتر مردم جامعه هدف با نامزد انتخاباتی می شود، می توان یك كمپین تبلیغاتی بسیار موثر و پربازده داشت و آرای حداكثری نامزد انتخاباتی خودرا افزایش داد.
روش های تبلیغات با پنل پیامك انتخاباتی مجلس
روش های تبلیغات با پنل پیامك انتخاباتی مجلس و اینكه چگونه یك كمپین تبلیغات پیامكی موثر برای انتخابات مجلس یازدهم داشت، در ادامه بررسی شده است.
در ابتدا لازم است هدف از كمپین پیامك انتخابات مجلس را مشخص كرد. تعداد مردمی كه یك نامزد انتخاباتی نیاز دارد تا به او رای دهند تا موفق شود، نیز باید تخمین زده شود. نكته دیگر تنظیم بودجه است كه بسیار اهمیت دارد. بودجه مورد نیاز برای دستیابی به این هدف باید ابتدا تعیین شده باشد.
پیش از ارسال باید متون پیامك ها را در اتاق فكر، با مشورت ۲ الی ۵ نفر دیگر تهیه و دسته بندی كرد. به تیترها، متن ها و شعارهای خود رای داده و با نماینده خود به اشتراك گذاشت. پنل پیامكی مورد نظر را به میزان بودجه در نظر گرفته شده شارژ كرده و روی یك كاغذ یا فایل متنی word ارسال های خودرا زمان بندی كرد تا همه چیز برنامه ریزی شده باشد.
ارسال پیامك انتخاباتی مجلس باید در زمان های مختلف و روزهای مختلف زمان بندی و آغاز شود. شما بعنوان كاندیدا، در روز آخر تبلیغات انتخابات مجلس، بهترین متن پیامك خودرا همراه با نام و كد نماینده به تمام شماره هایی كه از گزارش ارسال دریافت می كنید و به افرادی كه یك دفعه پیامك شما را دریافت كرده اند، مجدداً ارسال كنید.
با در نظر گرفتن موارد گفته شده می توان كمپینی را طراحی كرد كه بالاترین بازخورد را داشته و میزان رضایت را برای نماینده به ارمغان آورد.
علاقه مندان به كسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.sms.ir بازگشت كنند.
2121


منبع:

1398/12/03
21:44:44
5.0 / 5
2576
تگهای خبر: كیفیت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات