ایرانسل بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی را دریافت کرد
ما دیجیتال: ایرانسل در اولین دورهی «جشنوارهی روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی» نشان عالی 6 ستارهی مسؤولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر گردید.
در این مراسم، نشان عالی ۶ ستارهی مسؤولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، اهدا شد.
ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینهی مسؤولیت اجتماعی را به دست آورد.
نخستین دورهی جشنوارهی روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای کارهای مسؤولیت اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها، تقویت مؤلفه هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی نفعان داخلی و خارجی، پایداری کارهای مسؤولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک های خیریه ای، توسط مؤسسهی فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است.
در این جشنواره، به ارتباط بین روابط عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده سازی الگوهای بین المللی در فضای کسب وکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.
ایرانسل، اولین ارائه دهندهی 5G در ایران، طی سالهای اخیر، با انجام کارهای گسترده ای همچون راه اندازی و بازسازی مدارس در مناطق لطمه دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان ویژهی ناشنوایان با هدف کوشش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و…، اهتمام کرده تا در حوزهی سرمایه گذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR – CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند.
منبع: ما دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب