كاهش ۵۳ میلیارد دلاری ارزش آمازون با یك جمله ترامپ

كاهش ۵۳ میلیارد دلاری ارزش آمازون با یك جمله ترامپ ما دیجیتال: بعد از آنكه ترامپ ضد آمازون صحبت كرد و گفت قصد زدن افسار بر دهان این كمپانی را دارد، بیش از 53 میلیارد دلار از ارزش این كمپانی در بازار بورس از دست رفت.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از خبر آنلاین، روز چهارشنبه بیش از 7.4 درصد از ارزش سهام كمپانی Amzon.com Inc كاهش پیدا كرد چون كه رئیس جمهور آمریكا از تغییر نحوه پرداخت مالیات آمازون صحبت كرد و گفت نگران این مورد است كه آمازون بازار خرده فروشی در ایالات متحده را نابود كند.
كاخ سفید در اظهاراتی رسمی اعلام نمود از تغییر سیاست در مورد آمازون آگاه نیست كه این اظهار نظر بر بحران بوجود آمده افزود و افت بیشتر را سبب شد.
جف بزوس، موسس و مدیر آمازون، مالك واشنگتن پست است و اغلب از ترامپ انتقاد كرده است و در طول سال های گذشته از معافیت مالیاتی بر اساس تولید شغل بیشتر برای آمریكایی ها بهره برده است.
اتفاق خاصی كه برای كمپانی های آی تی در آمریكا رخ داده، قابل توجه است. از یك سو قانونگذاران آمریكایی به خون فیس بوك تشنه هستند و بعد از رسوایی های اخیر قصد دارند تا این كمپانی را تنبیه كنند. از جانب دیگر ترامپ روی آمازون كلید كرده است.
ارزش آمازون در بازار حدود 681 میلیارد دلار بود كه حالا بیش از 53 میلیارد دلار را در عرض چند ساعت از دست داده است.


5656


1397/01/13
17:12:27
5.0/5
5205
تگهای خبر: آمازون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات