به گزارش ما دیجیتال به نقل از خبر آنلاین، این بازی محبوب ترین بازی حال حاضر چین روی آی او اس، اندروید و سوئیچ نینتندو است كه بیش از 200 میلیون كاربر ثبت نام شده داشته و روزانه 80 میلیون كاربر فعال دارد.
این بازی در چین به قدری محبوب است كه برای آن لیگ مخصوص مسابقات eSport هم تعریف شده و حالا كمپانی تنسنت، مالك بازی، آن را فراتر از مرزهای چین در حوزه آمریكا برده و از امروز 19 دسامبر به صورت رسمی در آمریكای شمالی و لاتین روی اندروید و آی او اس توزیع شد.
بازی به صورت آنلاین و چند بازیكنه تعریف شده و 5 بازیكن باید در نبرد با یكدیگر جایگاه های یكدیگر را فتح كنند. این بازی به علت اینكه وقت بسیاری می گیرد، ساعات آن در چین محدود شده است و هر كسی نمی تواند بیش از چند ساعت در روز بازی كند.
كاربران با استفاده از وی چت بهم وصل می شوند اما در نسخه آمریكایی كاربران با استفاده از فیس بوك بهم وصل شده و بازی را ادامه می دهند.
این بازی از ماه اوت در اروپا توزیع شده و تابحال 2 میلیون كاربر آن را دانلود كرده اند. كارشناسان غربی می گویند كمپانی های چینی در بخش گیم نتوانسته اند آیتم ها را به خوبی ترجمه كنند و گاهی اوقات كاربران را به اشتباه می اندازند.