ناشنوایان می توانند از خدمات ویژه خود در لنز ایرانسل استفاده كنند

ناشنوایان می توانند از خدمات ویژه خود در لنز ایرانسل استفاده كنند ما دیجیتال: تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل خدمات ویژه ای برای ناشنوایان و كم شنوایان عرضه كرده است.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از روابط عمومی ایرانسل، خدماتی نظیر راهنمای ویژه ناشنوایان و زیرنویس به بعضی از محتواهایی كه با استفاده از تلویزیون اینترنتی «لنز» عرضه می گردد افزوده شده تا مشتركان ناشنوا یا كم شنوا بتوانند از آنها بهره بگیرند.
ایرانسل با عرضه این خدمات تلاش دارد تجربه ای نو از زندگی دیجیتال را در اختیار مشتركان خود قرار دهد، بنابراین با اضافه كردن این امكان از الفبا و اعداد به زبان ناشنوایان بهره گرفته است تا این دسته از مشتركان هم بتوانند از محتواهای اختصاصی خود در تلویزیون اینترنتی «لنز» استفاده كنند.
تلویزیون اینترنتی «لنز» امكان دسترسی به مجموعه های متنوعی از برنامه ها، فیلم های مستند، فیلم ها و سریال های تلویزیونی و سینمای خانگی را به مشتركان عرضه می هد و پخش زنده مسابقه ها و برنامه های ورزشی و فرهنگی، ضبط خودكار برنامه های زنده در زمان بندی تنظیم شده، مشاهده جدول برنامه های پخش شده از شبكه های مختلف، مشاهده برنامه ها در بخش آرشیو تا هفت روز و افزودن برنامه های مورد علاقه به لیست «علاقه مندی» و دسترسی ساده تر به آنها همچون خدماتی است كه در اختیار كاربران می گذارد.
نسخه وب تلویزیون اینترنتی «لنز» از نشانی lenz.ir و نسخه موبایلی آن با استفاده از فروشگاه های نرم افزارهای كاربردی نظیر چارخونه ایرانسل و وب سایت ایرانسل در دسترس مشتركان است.
پیش از این ایرانسل برای افراد كم توان (از جمله افراد كم بینا) هم امكانی فراهم نموده بود تا بتوانند از وب سایت ایرانسل استفاده كنند.

1397/09/13
16:59:13
5.0/5
4215
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , دیجیتال , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات