عرضه سیمكارت های TD-LTE ایرانسل بدون احتیاج به خرید مودم شروع شد

عرضه سیمكارت های TD-LTE ایرانسل بدون احتیاج به خرید مودم شروع شد به گزارش ما دیجیتال سیمكارت های مختص مودم های اینترنت ثابت TD-LTE ایرانسل كه تا پیش از این تنها به همراه مودم های اینترنت ثابت عرضه می شد، بدون احتیاج به خرید مودم TD-LTE عرضه می شود.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متقاضیانی كه قصد تهیه سیمكارت های نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم را دارند، می توانند «سیم كارت مختص مودم های اینترنت ثابت TD-LTE» را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون احتیاج به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه كنند.
این سیمكارت ها در تمامی مودم های TD-LTE (با قابلیت پشتیبانی از باند فركانسی 3500 مگاهرتز) قابل استفاده هستند و با استفاده از آنها، مشتركان می توانند در تمامی استان ها از اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل استفاده كنند.
نمایندگی های مجاز منتخب، مراكز خدمات و در آینده، فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، این سیمكارت ها را عرضه می دهند.
پوشش گسترده در مراكز استانها، سرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات، امكان استفاده از بسته هایی با حجم های بالا و متنوع و هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سیم كارت های اینترنت همراه، همچون مزایای این سیمكارت ها به شمار می روند.
قیمت سیمكارت های مختص مودم های اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل، 240هزار ریال در نظر گرفته شده است و بسته های اینترنت 24، 40 و 80 گیگابایتی هم بعنوان بسته های اولیه معرفی شده اند.



ایرانسل برای اولین بار در ایران، مردادماه سال 1395، شبكه اینترنت ثابت پهن باند یا TD-LTE را از شهر مشهد به صورت همزمان در 25 استان ایران راه اندازی نمود و تابحال این خدمت در 159 شهر عرضه شده است.
علاوه بر TD-LTE، سایر فناوری های اینترنت ثابت موجود، مانند ADSL، به سبب مشكلاتی همچون سرعت پایین، احتیاج به استفاده از خط تلفن ثابت، احتیاج به ظرفیت خالی در مركز مخابرات منطقه، احتیاج به استفاده از خط تلفن ثابت و بدون امكان جابجایی و محدود به مكان خاص، به صورت كامل پاسخگوی نیاز كاربران و مشتركان امروزی نیستند. این در حالیست كه سرویس TD-LTE، با دارا بودن خصوصیت هایی همچون قابلیت استفاده در مكان های مختلف، بدون احتیاج به خط تلفن ثابت، راه اندازی سریع و پایداری بالا در آپلود و دانلود، تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای كاربر همراه دارد.
مشتركانی كه قصد استفاده از اینترنت پرسرعت ثابت نسل 4 (TD-LTE) را دارند، می توانند از راه وب سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir مناطق تحت پوشش این شبكه را بررسی نمایند. 2121

1398/11/27
14:58:38
5.0/5
3926
تگهای خبر: اینترنت , تلفن , خدمات , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات