بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بخش های فنی و پشتیبانی ایرانسل
به گزارش ما دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از بخش های فنی و ارتباط با مشتریان ایرانسل، از نزدیك در جریان آخرین وضعیت شبكه و تلاشهای كاركنان ایرانسل برای حفظ پایداری شبكه در شرایط كرونایی كشور، قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این بازدید كه ظهر روز دوشنبه 18 فروردین 1399، در ساختمان امام خمینی (ره) ایرانسل انجام شد، مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات كه مهندس حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی او را همراهی می كرد، از مركز عملیات شبكه، مركز شبانه روزی ارتباط با مشتریان و بخش های فنی ایرانسل بازدید كرد و در نشستی با حضور دكتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل و تعدادی از معاونان و مدیران ایرانسل، از نزدیك در جریان آخرین وضعیت ترافیك و پایداری شبكه همزمان با شیوع كرونا قرار گرفت و گزارشی از سایر اقدامات در دست انجام و مشكلات موجود در توسعهی شبكه به وی عرضه شد. آذری جهرمی در این جلسه، با اشاره به گستردگی مخاطبان ایرانسل و حفظ كیفیت اینترنت این اپراتور در عین افزایش ترافیك شبكه در ایام خانه نشینی مردم، از فعالیتهای انجام شده توسط ایرانسل در زمان شیوع كرونا در ایران قدردانی نمود و برای حل مشكلات مطرح شده در جلسه، قول پیگیری مستقیم داد. او همینطور در واكنش به مشكلات مطرح شده دربارهی موانع فركانسی توسعهی شبكه و عدم امكان پاسخگویی به تقاضای روز افزون مشتركان برای توسعه پوشش، به تلاشهای در دست اقدام در مورد آزادسازی باندهای فركانسی 700 و 800 مگاهرتز اشاره نمود و این امر را لازمهی توسعهی شبكهی اپراتورهای موبایل و ارائهی خدمات بیشتر به مردم دانست. در این جلسه، دكتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، با قدردانی از پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات و اهتمام همه جانبهی وی به كمك برای رفع موانع خدمات رسانی به مشتركان تلفن همراه، با اشاره به نامگذاری سال 1399 به نام «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، رویكرد موجود در وزارت ارتباطات را سبب توسعهی هر چه بیشتر صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران دانست. او همینطور با ارائهی گزارشی از روند آمادگی ایرانسل برای ارائهی نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، با اشاره به آزمایش شبكهی كامل 5G برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل، ابراز امیدواری كرد با رفع موانع موجود، «این خدمات هر چه سریعتر به صورت تجاری به مشتركان ایرانسل عرضه شود.» ایرانسل بعنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و اپراتور پیشرو در عرضه و توسعهی اینترنت، همزمان با شیوع كرونا در ایران از روزهای ابتدایی اسفندماه سال 1398، كوشیده در شرایط رشد مصرف دیتا، كیفیت خدمات خویش را حفظ نموده و بهبود دهد. ایرانسل همینطور برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشتركان درباره ویروس همه گیر شدهی كرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، عرضه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، فراهم كردن شرایط دوركاری حداكثری برای كاركنان، فراهم سازی بستر ارتباطی جلسات آنلاین مجلس شورای اسلامی و سایر سازمان ها و كسب و كارها، عرضه كمك نقدی به مراكز درمانی و نهادهای در رابطه با پیشگیری این بیماری، مجانی كردن محتواهای عرضه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، عرضه مكالمه مجانی به مدافعان سلامت، افزایش درگاه های پرداخت در اپلیكیشن ایرانسل من، تغییر اعلان های اطلاع رسان تماسهای شبكه، عرضه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دلسوز و تغییر موقت نام شبكه را به نتیجه رسانده است. ایرانسل بعنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تلاش دارد با عنایت به شیوع بیماری كرونا در كشور، شرایطی را فراهم آورد تا مشتركان در امنیت بهداشتی حداكثری، به فعالیتهای خود بپردازند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب