اطلاع رسانی پیامكی یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در مورد كرونا

اطلاع رسانی پیامكی یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در مورد كرونا به گزارش ما دیجیتال با عنایت به عدم دسترسی میلیون ها نفر در سرتاسر جهان به اینترنت، یونیسف و سازمان بهداشت جهانی تصمیم گرفته اند برای اطلاع رسانی به این افراد در مورد كرونا از خدمات پیامك استفاده كنند.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از زددی نت، در سرتاسر جهان بیشتر از ۳.۶ میلیارد نفر به اینترنت دسترسی ندارند و بنابراین امكان دارد اطلاعات چندانی در مورد خطرات ویروس كرونا نداشته باشند. از همین رو سازمان بهداشت جهانی و یونیسف تصمیم گرفته اند با همكاری اتحادیه بین المللی مخابرات برای این افراد پیامك های اطلاع رسانی در مورد ویروس كرونا ارسال نمایند.
سازمان بهداشت جهانی و اتحادیه بین المللی مخابرات در بیانیه خود در این حوزه تصریح كرده اند: " برای ارسال پیام های حیاتی بهداشتی و دسترسی به همگان، تصمیم گرفته شد از روش ارسال پیامك به افرادی كه در جهان به اینترنت دسترسی ندارند استفاده گردد. "
در ادامه این بیانیه آمده است: " حدود ۳.۶ میلیارد نفر در سرتاسر جهان آفلاین باقی مانده اند و اغلب این افراد كم درآمد هستند. بخش عمده ای از پیامك های مورد اشاره به افرادی در منطقه آسیا – اقیانوسیه ارسال می شود. "
پیش از این برخی كشورهای جهان از روش ارسال پیامك برای اطلاع رسانی به عموم ساكنان خود بهره برده اند. این روش حتی در كشورهایی مانند استرالیا به كار گرفته شده است. پیش از این سازمان بهداشت جهانی از واتس اپ و پیام رسان فیسبوك بدین منظور بهره گرفته بود.

1399/02/03
13:30:00
5.0/5
3125
تگهای خبر: اینترنت , پیام رسان , خدمات , مخابرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات