گلكسی فولد 2 با سه دوربین بیشتر از 2000 دلار قیمت دارد

گلكسی فولد 2 با سه دوربین بیشتر از 2000 دلار قیمت دارد به گزارش ما دیجیتال در شرایطی كه گوشی تاشوی گكسی فولد سامسونگ با قیمت بیشتر از دوهزار دلاری خود محصولی گرانقیمت به حساب می آید، حالا شنیده می شود كه مدل جدید این گوشی بیشتر از ۲۰۰۰ دلار قیمت دارد.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از اسلش گیر، پیش از این تصور می شد سامسونگ قیمت گوشی گالکسی فولد ۲ را می کاهد تا نظر مساعد تعداد بیشتری از کاربران را جلب نماید، اما حالا مشخص شده که این گمانه زنی ها دقیق نیست و سامسونگ می خواهد مدل تازه گلکسی فولد را باز هم گران تر کند.
منابع آگاه معتقدند که هزینه تمام شده گوشی تاشوی گلکسی فولد برای سامسونگ بیشتر از هزار دلار نبوده و این شرکت با فروش هر یک از این گوشیها هزار دلار سود به جیب می زند. هنوز معلوم نیست هزینه تمامی شده گلکسی فولد ۲ به چه میزان است و سامسونگ برای تولید هر یک از این گوشیها بیشتر از هزار دلار صرف می کند یا خیر.
گفته می شود نمایشگر این گوشی جدید تاشو مقاومت بیشتری در مقابل خم شدن های مکرر دارد و همراه با یک قلم پشتیبان هوشمند عرضه می شود. ظاهراً این گوشی دارای سه دوربین بوده و دقت دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل است. دقت دو دوربین دیگر ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسل است. ازاین رو در این گوشی خبری از دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی هم نیست.

1399/02/09
23:40:46
5.0/5
3099
تگهای خبر: پیكسل , دوربین , سامسونگ , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات