مدیرعامل اسنپ:

ركورد ۲ میلیون و ۳۰۰هزار سفر روزانه در اسنپ زده شد

ركورد ۲ میلیون و ۳۰۰هزار سفر روزانه در اسنپ زده شد به گزارش ما دیجیتال شب گذشته، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، در مراسم اختتامیه ی سیزدهمین جشنواره ی وب و موبایل ایران در پاسخ به این سؤال که چه عددی می تواند شاخص میزان بزرگی اسنپ باشد اظهار داشت: «اسنپ مدت ها بود به رکورد ۲میلیون سفر روزانه رسیده بود و اخیرا رکورد ۲میلیون و ۳۰۰هزار سفر روزانه را زده ایم.» وی همینطور اشاره نمود که هدف آتی این شرکت رسیدن به رکورد ۳میلیون سفر روزانه است.



مدیرعامل اسنپ در اختتامیه ی جشنواره ی وب و موبایل که یکم اسفند از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به صورت زنده پخش گردید درباره ی مدیریت یک مجموعه ی بزرگ توضیح داد: «موفقیت یک مسیر است و نباید رسیدن به یک مرحله از موفقیت را اتمام کار بدانیم. زمانی که فکر نماییم به موفقیت رسیده ایم همانجا نقطه ی شکست است.»

مبارزه تا بی نهایت
محمد خلج، در پنلی با عنوان «مبارزه تا بی نهایت» به سوالات رضا جمیلی، مجری پنل، درباره ی اشک ها و لبخندهای مدیریت یک مجموعه ی بزرگ پاسخ داد.
به گفته ی خلج، اسنپ بعنوان بخش خصوصی خدماتی عرضه می دهد که دولت متولی آن است، اما زمانی که اندازه ی یک کسب و کار خصوصی بزرگ می شود، ترسی را با خود به همراه می آورد و همین کار را خیلی سخت می کند. هم اکنون شکاف بزرگی بین بخش دولتی و خصوصی وجود دارد؛ بخش خصوصی روی لبه ی فناوری حرکت می کند و استانداردهای روز دنیا در آن رعایت می شود. قوانین ما باید به سمت حمایتی شدن پیش برود و بخش خصوصی هم باید به درک مشترک از قوانین برسد.

تغییر از اپلیکیشن به پلتفرم
خلج در پاسخ به سوال جمیلی درباره ی نیاز اکوسیستم به استارتاپ هایی با اندازه ی متوسط ولی با خدمات باکیفیت اظهار داشت: «ما در حال تبدیل شدن از اپلیکیشن به پلت فرم هستیم و توانایی هایی داریم که با استفاده از آن می توانیم به این اکوسیستم کمک نماییم. نیازی نیست راهی را که ما رفته ایم بقیه هم طی کنند، ما با توانمندی های خود می توانیم به استارتاپ های کوچک کمک نماییم تا وارد اکوسیستم شوند.»
مدیرعامل اسنپ اعتقاد دارد اینکه یک کسب و کار بتواند نیازی را با روشی خلاقانه و مفید در جامعه برطرف کند بسیار پرارزش است. وی در ادامه به حمایت و سرمایه گذاری اسنپ روی کسب وکارهای نوپا و کوچک مانند اسنپ دکتر اشاره نمود و گفت این رویکرد همچنان در اسنپ وجود دارد و مایل به همکاری با تیم هایی که ظرفیت و توانایی دارند هستیم.
رضا جمیلی، در گفتگو با مدیرعامل اسنپ، این نقد را بیان کرد که رشد این استارتاپ با این که دستاورد بزرگی در کشور به حساب می آید، ولی کسب وکارهای کوچک تر را تحت تأثیر قرار می دهد. خلج در پاسخ اظهار داشت: «سوال من از شما این است که اگر در شرایط فعلی و با وجود کرونا شرکت هایی شبیه ما نبودند چه صدمه هایی به جامعه می رسید؟ ما می توانیم از ظرفیت تیم هایی که ایده های جدید دارند و مکمل خدمات مان هستند استفاده نماییم.»

بزرگ ترین دوست اسنپ
خلج در پاسخ به این پرسش که آیا مقرر است اسنپ بعنوان یک کسب و کار بزرگ وارد بورس شود اظهار داشت: «یکی از گزینه های پیش روی اسنپ عرضه ی اولیه در بورس است که سبب شفافیت و سنجش بهتر می شود.»
محمد خلج در انتها بزرگ ترین دوست اسنپ را همکارانش در این مجموعه معرفی نمود که با وجود همه ی دشواری ها و هجمه ها با جان و دل کار می کنند.
در دقایق پایانی پنل، رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه ی کسب وکارهای مجازی، از طریق اندازی مرکز نیکوکاری «بساز» اطلاع داد و از اسنپ بابت کمک ۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مدرسه در روستای پنجی بوک استان سیستان و بلوچستان تشکر کرد.

2121


منبع:

1399/12/03
23:41:03
0.0 / 5
362
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات