برزیلی ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می دهند

برزیلی ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می دهند جوانان برزیلی برای دریافت مشاوره در حوزه خرید الکترونیک بجای صحبت با افراد متخصص ترجیح می دهند به سراغ ابزار هوش مصنوعی بروند.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از زد دی نت، مشتریان آنلاین خدمات تجارت الکترونیک از سفارش های ارائه شده برمبنای الگوریتم های هوش مصنوعی که در وب سایت های مختلف در دسترس می باشد، استفاده می نمایند و تعداد کاربرانی که برای تصمیم گیری در مورد خرید آنلاین بدین شیوه متوسل می شوند روز به روز درحال افزایش است.
در ماه های اخیر خیلی از سایت های تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین در برزیل به موتورهای هوش مصنوعی مجهز شده اند که با دقت بالاتری می توانند برای خرید به کاربران سفارش هایی عرضه کنند. بررسی که دراین زمینه توسط مؤسسه ایلمئو بوسیله گفتگو با ۲۰۰۰ کاربر تجارت الکترونیک صورت گرفته حاکیست، ۸۰ درصد از برزیلی هایی که از این موتورها برای دریافت سفارش خرید آنلاین استفاده می نمایند در نهایت کالای معرفی شده را خریداری می کنند.
۳۲ درصد از این افراد هم گفته اند تنها از این ابزار برای تصمیم گیری در مورد خرید آنلاین استفاده می نمایند و علت این امر را دقت این موتورها عنوان کرده کرده اند ۶۵ درصد از پاسخ دهندگان هم موتورهای هوش مصنوعی سفارش خرید را مفید توصیف کرده اند.
بیشترین اقبال به این موتورها مربوط به کاربران ۱۸ تا ۲۴ ساله است. ۶۶ درصد از این افراد گفته اند برای خرید آنلاین عمدتا از موتورهای مورد اشاره استفاده می نمایند و ۶۴ درصد هم گفته اند احساس مثبتی نسبت به آنها دارند.

1400/03/02
13:15:19
5.0 / 5
281
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات