0900 پیش شماره ای برای نسل متمایز

0900 پیش شماره ای برای نسل متمایز پیش شماره‌ی خاص «۰۹۰۰»، از بامداد امروز سه شنبه، ۴ آبان ماه ۱۴۰۰، رسماً به جمع پیش شماره های تلفن همراه کشور اضافه گردید و از راه وبسایت اختصاصی آن به نشانی 900.ir، در دسترس خریداران قرار گرفت.



پیش شماره‌ی خاص «۰۹۰۰»، از بامداد امروز سه شنبه، ۴ آبان ماه ۱۴۰۰، رسماً به جمع پیش شماره های تلفن همراه کشور اضافه گردید و از راه وبسایت اختصاصی آن به نشانی 900.ir، در دسترس خریداران قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با فعال شدن این پیش شماره در شبکه‌ی نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، علاقه مندان می توانند «سیم کارت دائمی» با این پیش شماره را خریداری کنند.
ایرانسل، بعنوان اولین اپراتور تلفن همراه عرضه دهنده‌ی خدمت «شماره‌ی طلایی»، این دفعه هم این امکان را فراهم نموده است تا متقاضیان خرید سیمکارت با پیش شماره‌ی ۰۹۰۰، بتوانند شماره‌ی دلخواه خویش را از اعداد مورد نظر، انتخاب و خریداری کنند.
سیم کارت های ۰۹۰۰، علاوه بر داشتن پیش شماره‌ی جذاب و رند، با عنایت به نیازهای مختلف دارندگان این سیمکارت ها، در سه سطح «تک ستاره»، «دو ستاره» و «سه ستاره» و به همراه بسته های اولیه‌ی پرحجم عرضه شده است.
بسته‌ی مکالمه‌ی ۹۰۰ دقیقه ای و بسته‌ی پیامک ۵۰۰تایی، برای تماس و ارسال پیامک به مخاطبان ایرانسلی و غیرایرانسلی، به همراه سیمکارت های هر سه سطح، عرضه شده است.
علاوه بر این، سیمکارت های تک ستاره، شامل بسته‌ی اینترنت همراه ۴۸ گیگابایتی، سیمکارت های دو ستاره شامل بسته‌ی اینترنت همراه ۱۴۴ گیگابایتی و سیمکارت های سه ستاره شامل بسته‌ی اینترنت همراه ۲۸۸ گیگابایتی است.
مهلت استفاده از بسته های مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، در سیمکارت های تک ستاره، ۶ ماه، در سیمکارت های دو ستاره، ۹ ماه و در سیمکارت های سه ستاره، یک سال بعد از فعال سازی است.
قیمت خرید سیمکارت دائمی با پیش شماره‌ی ۰۹۰۰ به همراه بسته های مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، برای سیمکارت های تک ستاره ۹۰۰هزار تومان، برای سیمکارت های دو ستاره یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان و برای سیمکارت های سه ستاره دو میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

سیم کارت های ۰۹۰۰، با شعار «تو فوق العاده ای» و «۰۹۰۰؛ خط نسل متمایز»، بعنوان جدید ترین پیش شماره در شبکه‌ی تلفن همراه ایران عرضه شده و عرضه‌ی این سیمکارت ها، از بامداد امروز سه شنبه، ۴ آبان ماه ۱۴۰۰، رسماً شروع شده است.
علاقه مندان به خرید سیمکارت تلفن همراه با پیش شماره‌ی ۰۹۰۰، می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، به وبسایت اختصاصی این سیمکارت، به نشانی 900.ir رجوع کنند و فرآیند خرید آنلاین را انجام دهند. بعد از تکمیل خرید، سیمکارت به نشانی مشترک ارسال می شود.
مشترکان ایرانسل که سیمکارت با پیش شماره‌ی ۰۹۰۰ را خریداری می کنند، می توانند در صورت احتیاج به هر نوع راهنمایی و پشتیبانی، با شماره‌ی ۹۰۰ از خطوط ایرانسلی و ۰۹۳۷۹۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط، با بخش ویژه‌ی این پیش شماره در مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل، تماس بگیرند و پشتیبانی لازم را از کارشناسان ایرانسل دریافت نمایند.
ایرانسل، اولین عرضه دهنده‌ی 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، پیش از این، پیش شماره های ۹۳۰، ۹۳۳، ۹۳۵، ۹۳۶، ۹۳۷، ۹۳۸، ۹۳۹، ۹۰۱، ۹۰۲، ۹۰۳، ۹۰۴، ۹۰۵ را برای سیمکارت های تلفن همراه و مودم های اینترنت پرسرعت همراه و هم پیش شماره‌ی ۹۴۱ را برای سیمکارت های اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE)، در شبکه‌ی خود فعال کرده بود.


منبع:

1400/08/06
12:19:23
5.0/5
466
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات