ویژگی گوشی های اس ۹ و نوت ۹ سامسونگ

ویژگی گوشی های اس ۹ و نوت ۹ سامسونگ به گزارش ما دیجیتال در حالی كه مدت زمان كمی از عرضه گوشی گالكسی اس ۸ سامسونگ می گذرد، تلاش برای پی بردن به امكانات و ویژگی های هیجان انگیز گوشی های گالكسی اس ۹ و نوت ۹ آغاز گردیده است.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از اسلش گیر، Galaxy S۹ كماكان دارای حسگر اثر انگشتی است كه در پشت این گوشی قرار گرفته است. برخی كاربران از این كار انتقاد كرده بودند، اما ظاهرا سامسونگ اصرار دارد كه رویه ای خلاف اكثر شركت های سازنده گوشی در پیش بگیرد. گالكسی اس ۹ در نیمه اول سال ۲۰۱۸ به بازار می آید.
در این میان گالكسی نوت ۹ كه قرار است در اواخر سال ۲۰۱۸ روانه بازار شود، دارای حسگر اثرانگشتی خواهد بود كه در زیر نمایشگر تعبیه شده و از این طریق بخش دیگری از خریداران گوشی های سامسونگ راضی خواهند شد.
برخی منابع خبری مدعی شده اند كه دوربین، بلندگو و حتی اسكنر عنبیه گوشی گالكسی اس ۹ به زیر نمایشگر این گوشی منتقل شده است، اما هنوز در این زمینه اخبار دقیقی در دست نیست.
گالكسی اس ۹ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی با دقت ۴K، پردازنده هشت هسته ای، ۶ یا ۸ گیگابایت رم به انتخاب مشتری، ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به انتخاب مشتری و باتری ۴۲۰۰ میلی امپری خواهد بود.
دوربین های این گوشی در پشت و جلو به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیكسلی خواهند بود. قیمت این گوشی بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار پیش بینی شده است. در مورد ویژگی های گوشی گالكسی نوت ۹ هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.
 

1396/05/15
20:18:21
5.0/5
5427
تگهای خبر: موبایل , تكنولوژی , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات