توسط مایكروسافت؛

ثبت حق امتیاز لپ تاپی با نمایشگر ۳ قسمتی

ثبت حق امتیاز لپ تاپی با نمایشگر ۳ قسمتی به گزارش ما دیجیتال یك تولید كننده لپ تاپ اخیرا حق امتیاز اختراع لپ تاپی با نمایشگر لمسی انعطاف پذیر ثبت كرده است. نمایشگر این لپ تاپ به سه بخش تقسیم می گردد.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از دیجیتال ترندز، شركت مایكروسافت حق امتیاز اختراع جدیدی را ثبت كرده كه نشان داده است این شركت مشغول ساخت دستگاهی شبیه لپ تاپ با نمایشگری لمسی و انعطاف پذیر است.
این نمایشگر به سه بخش تقسیم می شود؛ بخش بالایی كه محتوای معمول را در نمایشگر نشان می دهد، بخش متغیر كه خم می گردد و تسك بار(نوار وظیفه) است. بخش سوم یك كیبورد مجازی و مجهز به حسگرهایی است كه تعیین می كند كاربر از كدام نمایشگر برای نمایش محتوا استفاده می نماید.
با توجه به طرح موجود در این حق امتیاز، به نظر می رسد دستگاه دارای لولا و محوریY شكل است. چنین محوری به دستگاه كمك می نماید تا در هر جهتی خم شود.
البته شكل موجود در این حق امتیاز نشان دهنده دو جز خارجی هم است كه یكی از آنها در بالا سمت چپ دستگاه و دیگر در كنار لولای سمت چپ قرار دارد. این دو بخش را می توان بعنوان دكمه روشن و خاموش، تنظیم صدا، پورت اتصال، جك هدفون، پورت یو اس بی، خروجی HDMI و غیره بهره برد.
به هرحال به نظر می رسد این دستگاه اجزای خارجی بیشتری هم داشته باشد.
 

1396/12/12
15:20:28
5.0/5
5025
تگهای خبر: دستگاه , شركت , مایكروسافت , لپ تاپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات