رد درخواست كسپرسكی برای فعالیت مجدد در آمریكا از جانب قاضی

رد درخواست كسپرسكی برای فعالیت مجدد در آمریكا از جانب قاضی ما دیجیتال: قاضی فدرال در واشنگتن دو شكایت كسپرسكی با هدف رفع محدودیت اعمال شده برای این كمپانی در ایالات متحده را نپذیرفت.




به گزارش ما دیجیتال به نقل از خبر آنلاین، به دنبال ممنوعیت تصویب شده در كنگره و همینطور دستور وزارت امنیت داخلی، فعالیت كسپرسكی در آمریكا و به خصوص همكاری با كمپانی های دولتی ممنوع اعلام گردید و كمپانی ضدویروس كه به عقیده آمریكایی ها توسط سازمان جاسوسی روسیه مدیریت می شود، به هر دو دستور اعتراض كرده و شكایت رسمی به دادگاه فدرال عرضه داد.
اما «كولین كولار -كوتلی» قاضی فدرال در واشنگتن اعلام نمود كسپرسكی نتوانسته نشان دهد كه قوانین فدرال ضد این كمپانی نقض شده است و ازاین رو حقی برای كمپانی روسی قائل نشد. به همین خاطر دفتر مركزی كسپرسكی در مسكو اعلام نمود درخواست تجدیدنظر خواهد داد.
آمریكایی ها معتقدند روسیه با استفاده از كسپرسكی ضد كاربران این كشور دست به جاسوسی زده و امنیت ملی ایالات متحده را به خطر انداخته است.
هك سیستم یكی از هكرهای بلندپایه آژانس امنیت ملی آمریكا با استفاده از نرم افزار كسپرسكی و سرقت مهم ترین ابزار هك كه توسط این آژانس ضد كاربران اینترنت استفاده می شد؛ خشم مقامات آمریكایی را برانگیخت و بنابراین دستور توقف فعالیت كسپرسكی به خصوص در نهادهای دولتی صادر شد.
یوجین كسپرسكی، كارمند سابق سازمان ك.گ.ب بعنوان مؤسس ضدویروس كسپرسكی بارها ادعاهای مطرح شده را رد كرده و گفته است با راه اندازی دیتاسنتر در سوئیس، می خواهد فایل های مشكوك كاربران آمریكایی-اروپایی را آنالیز كرده تا شك و شبهه برطرف شود.


5656


1397/03/12
14:47:55
5.0/5
4970
تگهای خبر: كاربر , هك , ویروس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات