تولید پوشش جدید گوشی برای فناوری شناسایی چهره كاربر

تولید پوشش جدید گوشی برای فناوری شناسایی چهره كاربر به گزارش ما دیجیتال با اینكه فناوری های امنیتی شناسایی چهره در حال پیشرفت هستند، اما استفاده از آنها نیازمند استفاده از سخت افزارهای پرمصرف و قدرتمند است، بنابراین یك فناوری ساده جایگزینی برای این منظور شده است.


به گزارش ما دیجیتال به نقل از نیو اطلس، مالكان گوشیهای هوشمند در آینده ای نزدیك می توانند برای شناسایی و تأیید هویت خود از یك پوشش شیشه ای آنالوگ كه بر روی نمایشگر گوشی چسبانده می شود، استفاده كنند. فناوری مورد اشاره توسط محققان دانشگاه ویسكانسین ابداع شده است. شیشه مورد اشاره یك شیشه كاملاً شفاف است كه در درون آن حباب های كوچك هوا و برخی مواد دیگر به منظور خم كردن مسیر حركت نور یا جذب آن كار گذاشته شده است.
وقتی این شیشه در مقابل نه سطح مختلف با نه الگوی متشكل از دست نوشته های مختلف قرار می گیرد، انعكاس نور در سطح شیشه شفاف مورد اشاره به دلیل وجود حباب ها و مواد دیگر به صورت های مختلفی انجام می شود و می توان از همین الگو برای شناسایی هر دست نوشته استفاده نمود. محققان می گویند می توان با توسعه این الگو آنرا در آینده برای شناسایی چهره افراد به كار برد. هر چند تكمیل آن به زمان و بررسی های زیادی نیاز دارد. برای ارتقای كیفیت و فناوری مورد استفاده در این شیشه ها نصب سنسور در درون آنها یا بر روی گوشی هم ضروری می باشد. انتظار می رود تولید این نوع شیشه ها هزینه زیادی نداشته باشد.

1398/04/18
14:41:54
5.0/5
4604
تگهای خبر: سخت افزار , فناوری , كاربر , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات