فناوری ارتباطات در لایحه بودجه ۹۹؛

1400 میلیارد به عرضه كنندگان خدمات الكترونیكی اختصاص می یابد

1400 میلیارد به عرضه كنندگان خدمات الكترونیكی اختصاص می یابد به گزارش ما دیجیتال در لایحه بودجه ۹۹ به شركت های تابعه وزارت ارتباطات اجازه داده شده است تا مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال از منابع خویش را برای ایجاد اپراتورهای عرضه كننده خدمات الكترونیكی هزینه كنند.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از مهر، در لایحه بودجه سال ۹۹ كه از جانب دولت به مجلس تقدیم شده است در بند ب تبصره ۱۸ ماده واحده بودجه به شركت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده شده است تا با تایید وزیر ارتباطات تا مبلغ ۱۴۰۰ میلیار ریال از محل منابع داخلی خویش را برای كمك به سرمایه گذاری های خطرپذیر، ایجاد اپراتورهای عرضه كننده خدمات الكترونیكی در كلیه بخش ها، پشتیبانی از طرح های توسعه ای اشتغال آفرین و یا صادرات كالا و خدمات در بخش ICT توسط بخش خصوصی و تعاونی به صورت وجود اداره شده اختصاص دهند.
این تخصیص بودجه بر مبنای آیین نامه ای كه به پیشنهاد مشترك وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه كشور تهیه می شود باید صورت گیرد و به تصویب هیئت وزیران برسد.
در بند ج تبصره ۱۸ ماده واحده لایحه بودجه ۹۹ هم به وزارت ارتباطات اجازه داده شده است كه از راه سازمان توسعه ای و شركت های تابعه خود نسبت به مشاركت خصوصی و عمومی داخلی و خارجی برای انجام پروژه های دولت الكترونیك و توسعه خدمات الكترونیكی همچون هوشمند سازی مدارس اقدام نماید.
موضوع هوشمند سازی مدارس در ماده ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه به وزارت ارتباطات تكلیف شده است. منابع مورد نیاز جهت سرمایه گذاری بخش دولتی از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و منابع داخلی شركت های تابعه این وزارتخانه با تایید سازمان برنامه و بودجه تامین می شود.

1398/09/19
22:22:31
5.0/5
4349
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات و فناوری اطلاعات , الكترونیك , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات