معاون رگولاتوری خبر داد:

۸۵ درصد اختلالات اینترنت رفع شد

۸۵ درصد اختلالات اینترنت رفع شد ما دیجیتال: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: به دنبال دستور وزیر ارتباطات ۸۵ درصد اختلالات اینترنت مرتفع شده است.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات، مجید حقی درباره نتیجه دستور ۲۴ ساعته وزیر ارتباطات برای رفع اختلالات اینترنتی اظهار داشت: با عنایت به این دستور و تاكید وزیر بر رسیدگی سریع و موثر درباره اختلالات رخ داده در سرویس های اینترنتی، كارگروهی از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم های فنی شركت های عرضه دهنده خدمات اینترنتی تشكیل شد.
وی اظهار داشت: این كارگروه با محوریت رگولاتوری، موارد رفع اشكالات و اختلالات را پیگیری كرد.
معاون رگولاتوری ادامه داد: اولویت های كارگروه تشكیل شده به ترتیب رفع اختلال كسب و كارهای فعال در بستر اینترنت، اپلیكیشن های پرطرفدار و دیگر كاربردهاست.
حقی درباره نتیجه این اقدامات اظهار داشت: هم اكنون با تلاش های به عمل آمده و مستقل از روال های متداول مالی و اداری و به صورت بسیج همه امكانات و نفرات، حجم اختلالات تا ۸۵ درصد مرتفع شده است.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح كرد: همچنان تا رفع كلیه اختلالات فعالیت ها ادامه خواهد داشت.
وی با تاكید بر پیگیری مداوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اضافه كرد: در این میان برخی شركت های كوچكتر هنوز موفق به رفع نقصها نشده اند كه تذكرات لازم داده شده و لازم است تلاش بیشتری داشته باشند و در صورت استمرار، لیست این شركت ها اعلام خواهد شد.
به گزارش ما دیجیتال به نقل از مهر، وزیر ارتباطات دو روز قبل دستور داد اپراتورها و شركت های اینترنتی ظرف مدت ۲۴ ساعت اختلالات اینترنتی را رفع كنند.
روز سه شنبه برخی نمایندگان مجلس با تذكر كتبی به محمدجواد آذری جهرمی برای كاهش كیفیت و سرعت اینترنت اخطار دادند.


1397/03/04
22:17:28
5.0/5
4286
تگهای خبر: اختلال , اینترنت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات