با اعمال موضع سختگیرانه؛

گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می كند

گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می كند ما دیجیتال: گوگل موضع سخت تری نسبت به تبلیغات سیاسی گرفته و از این پس ویدئوهای دیپ فیك را حذف می كند. همین طور گوگل اجازه نمی دهد تبلیغات انتخاباتی افراد را بر طبق سن، جنسیت یا مكان زندگی هدف گیری كنند.


به گزارش ما دیجیتال به نقل از انگجت، گوگل آخرین شركت بزرگ اینترنتی است كه تصمیم دارد شیوه برخورد خود با آگهی های سیاسی را تغییر دهد. این شركت اعلام نموده برای هدف گیری مخاطبان تبلیغات انتخابات، محدودیت سنی، جنسیتی و مكانی قائل می شود. بعنوان مثال شركت های تبلیغاتی آمریكایی از این پس اجازه ندارند بر طبق تمایلات سیاسی یا سوابق رای دهی عمومی آگهی های خودرا منتشر كنند. استراتژی جدید گوگل هفته آینده و قبل از برگزاری انتخابات سراسری در انگلیس اجرایی می شود. تاریخ اجرای استراتژی مذكور در اتحادیه اروپا، اختتام ۲۰۱۹ و در بقیه كشورها ۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی اعلام شده است. گوگل اعلام نموده دستورالعمل جدید در امتداد همخوانی با آگهی هایی است كه در تلویزیون رسمی، رادیو و تبلیغات چاپی دیده می شود. این شركت همین طور تصمیم دارد درباره محتوای صحیح تبلیغات، موضع محكمتری نسبت به فیسبوك بگیرد. بدین سبب گوگل مشغول پاك سازی تمام سیاست های تبلیغاتی خود است تا بطور واضح ویدئوهای «دیپ فیك»، ادعاهای آمار غلط یا هرگونه تبلیغات دیگری كه شركت یا اعتماد مردم به انتخابات و دموكراسی را تحت تاثیر قرار می دهد، ممنوع كند. همین طور پیش بینی می شود این شركت تعداد كمی از تبلیغات را حذف كند و درباره ممنوع كردن آگهی ها با ادعاهای جعلی هیچ چیزی اعلام نكرده اما در كل سیاست شركت خط مشی واضح تری دارد. همین طور قوانین شفافیت تبلیغات سیاسی در آمریكا از ۳ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی اجرایی می شود و از سطح فدرال گسترده تر شده و شامل كاندیداهای ایالتی و سیاستمداران و هرگونه ذكری از احزاب سیاسی در هر مقیاسی می شود.


منبع:

1398/09/03
09:49:51
5.0/5
4622
تگهای خبر: اینترنت , شركت , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات