گله كاربران؛

موبایل های جدید گوگل عكس ها را ذخیره نمی كنند

موبایل های جدید گوگل عكس ها را ذخیره نمی كنند ما دیجیتال: كاربران موبایل های جدید گوگل از اختلالی در عكاسی با این دستگاه ها شكایت دارند. به نظر می آید بعد از عكاسی، تصویر مذكور ذخیره نمی گردد.



به گزارش ما دیجیتال به نقل از ورج بعضی از كاربران موبایل های جدید «پیكسل۳» و «پیكسل۳ ایكس ال» متوجه شده اند تصاویری كه Google Camera گرفته می شوند، گاهی اوقات ذخیره نمی شوند. كاربران در وب سایت ردیت و انجمن های پشتیبانی گوگل تجربیات خود در این باره را به اشتراك گذاشته اند و به نظر می آید این مشكل گسترده باشد. به طوریكه كاربران موبایل های «پیكسل»، «پیكسل۲» و «پیكسل ۲ ایكس ال» را هم شامل می گردد.
این مشكل به خصوص زمانی اتفاق می افتد كه كاربر بعد از عكاسی با Google Camera، اپلیكیشن دیگری را باز می كند یا بلافاصله موبایل را قفل می كند. البته كاربران می توانند تصویر بندانگشتی عكس مذكور را در گالری دوربین ببینند اما به محض ضربه روی عكس، ناپدید می گردد.
در بعضی موارد حتی عكس در گالری هم نشان داده نمی گردد اما روز بعد در همانجا ظاهر می گردد.
جالب آنكه برخی گزارش ها نشان داده است كاربران «گلكسی اس۹»، «موتو زد۲»، «موتو ای ۴ »و «نكسوس۵ایكس» هم هنگام استفاده از Google Camera دچار مشكل مشابهی می شوند. البته هنوز معلوم نیست این اختلال فقط مربوط به موبایل های پیكسل یا یك باگ اندرویدی در سطح وسیع تر است.
درحال حاضر برخی كاربران ادعا می كنند این مشكل مربوط به زمان پردازش تصویر HDR است.

1397/07/28
22:00:51
5.0/5
4627
تگهای خبر: اپل , اختلال , اندروید , پیكسل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات